Se her hvordan du bliver medlem hos os

Hvis du vil vide mere så ring på 8653 8688 eller skriv til golf@skanderborggolfklub.dk – vi er på kontoret hver dag i sæsonen.

Banen
Vi har en meget afvekslende og kuperet bane, med 3 teesteder. Der er masser af udfordrende huller, og rigtig mange af dem med en fantastisk udsigt over Skanderborg Sø – en af Danmarks absolut smukkest beliggende baner. Banen der er en par 69, ser måske på papiret ikke så vanskelig ud – men tag ikke fejl, der er masser af udfordringer, så det bliver aldrig kedeligt at spille sin hjemmebane.

Gratis træning for medlemmer!
I Skanderborg Golf Klub har vi valgt at der skal være gratis træning til alle medlemmer. Så når du mangler at få styr på dit drive, eller bunkeren driller, så er det muligt at melde sig til det kursus der lige passer dig, uden at du skal have pungen op.

Klubliv
Der er masser af aktive klubber-i-klubben, så uanset om du er dame, herre, senior, elite, junior eller I som ægtepar vil deltage i ægteskabsligaen, så har vi mange aktiviteter og fællesskaber der giver et helt unikt klubliv i Skanderborg Golf Klub.
Se mere om dette under ”Medlem/Klubber i klubben

Skanderborg Golf Klub er over 30 år gammel, veletableret og har en positiv driftsøkonomi. Det betyder vi har rum og plads til at klubben, banen og faciliteterne løbende udvikles og forbedres, så der altid er fantastiske faciliteter, der giver de optimale betingelser for at udvikle sit spil – uanset niveau.

Andre medlemsfordele
Er du en aktiv golfspiller, der også gerne vil spille andre baner, så kan vi i Skanderborg Golf Klub tilbyde ekstra medlemskab af Østjysk Golfring (ØGR), der betyder at man få et lille ekstra beløb i sit kontingent, kan spille gratis på alle de andre baner i Østjysk Golfring. Desuden har vi en stribe venskabsklubber rundt om i hele landet, hvor medlemmer kan spille til reduceret greenfee – så et medlemskab i Skanderborg Golf Klub åbner mulighed for at spille spændende baner – over alt i Danmark.