FRITSPILSORDNING / ØSTJYSK GOLFRING

Østjysk Golf Ring

Skanderborg Golf Klub er med i Østjys Golf Ring – eller ØGR i daglig tale.

Det betyder at du som fuldt medlem har mulighed for at udvide dit medlemskab med et “ØGR kort” der giver dig mulighed for at spille gratis i 6 andre klubber i området. Klubberne er udover Skanderborg Golf Klub:

Hedensted Golf Klub, Himmelbjerg Golf Klub, Horsens Golf Klub, Juelsminde Golf Klub, Odder Golf Klub og Aarhus Golf Klub

Du må spille maksimalt 12 gange på hver af ovenstående golfbaner, altså op til 72 runder i alt.

Medlemmer, der IKKE ønsker at tilkøbe ØGR, skal betale fuld greenfee i de 6 øvrige klubber. Juniorer spiller gratis i klubberne i Østjysk Golfring.

Spillere med fritspiladgang skal logge sig på Golfbox (Probox24 i Himmelbjerg) i de respektive klubber og bekræfte deres tid.

Det hele foregår via tidsbestillingen/-bekræftelse.

HUSK det! – ellers spiller du ulovligt.

(Hvis du kommer for sent til bekræftelse, skal du kontakte de respektive sekretariater)

Betaling af fritspilsordningen sker via opkrævning med kontingent 2024 eller efterfølgende faktura.

Adgang til fritspilsordningen bestilles på e-mail: golf@skanderborg-golfklkub.dk eller pr. tlf. 8653 8688

Pris kr. 1.200,- i 2024

Bestyrelserne i:

Hedensted Golfklub, Juelsminde Golfklub, Odder Golfklub,

Himmelbjerg Golfklub, Skanderborg Golfklub, Aarhus Golfklub og Horsens Golfklub.