Et netværk af medlemmer af erhvervsklubben og/el. sponsorer

Bliv sponsor i Skanderborg Golf Klub

• Støt lokalsporten og en klub med mange frivillige ildsjæle, der brænder for Skanderborg og golf.
  • Brug Danmarks Smukkeste Golfbane som et aktiv for DIN forretning
  • Bliv synlig for over 700 aktive medlemmer og tusindvis af greenfee-spillere fra hele Danmark.

Et sponsorat i Skanderborg Golfklub er givende på mange måder. Udover at I naturligvis bliver en vigtig og værdsat støtte for klubben og dens videre udvikling, så støtter sponsoratet også jeres forretning.
I bliver eksponeret på sociale medier, hjemmeside, i klubhuset og eventuelt på andre attraktive områder og materiel på og omkring golfbanen.
Vi opfordrer til, at alle sponsorater bruges aktivt. Det giver sponsoratet mere værdi og gør sponsornetværket bedre for alle.

Først og fremmest – Spil Golf! Det er en fantastisk sport og den er for alle, også jeres medarbejdere.

Deltag i den årlige sponsormatch og øvrige arrangementer, der måtte komme, dyrk netværket.
Inviter forretningsforbindelser med på Danmarks Smukkeste Golfbane. Mange gode relationer er skabt på en golfbane – og sponsoraterne inkluderer naturligvis et antal greenfee-billetter.
Brug banen, restauranten – og de mange dygtige medarbejdere i klubben til at skabe de perfekte rammer for netop DIT næste firma-arrangement.
Vær stolte over, at I støtter lokalsporten.

Vi har mange forskellige sponsorater. Ring, skriv eller mød op i klubben for at få et tilbud, der passer netop til jer og jeres forretning.

Kontaktdetaljer:

Club Manager:

Stig Ingemann Jensen
Tel: 4038 3741 / 8653 8688 / mail: golf@skanderborg-golfklub.dk

Skanderborg Golf Klub, Hylke Møllevej 2, 8660 Skanderborg www.Skanderborg-golfklub.dk

Sponsorer 2023